Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022
Το Σωματείο Εργαζομένων του ΑΧΕΠΑ καταγγέλλει την δυσλειτουργία της Διοίκησης του Νοσοκομείου σχετικά με την ασφάλεια της ζωής των εργαζομένων στον χώρο εργασίας τους.
Διαβάστε σχετικά στόν σύνδεσμο που ακολουθεί
:
Σωματείο Εργαζομένων Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου