Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Ευχαριστήρια Επιστολή προς το προσωπικό του τμήματος της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου « Άγιος Ανδρέας»

         Ευχαριστήρια Επιστολή  προς το προσωπικό του τμήματος της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου « Άγιος Ανδρέας» στέλνει ο κ.  Β. Παναγόπουλος.
Η συγκινητική επιστολή του κ. Παναγόπουλου έχει ως εξής:
"Με την επιστολή αυτήν θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια το Γενικό Νοσοκομείο Πατρών « Άγιος Ανδρέας» και πιο συγκεκριμένα το τμήμα της Παθολογικής Κλινικής (ιατρούς, νοσηλευτικό προσωπικό) για την αμέριστη ιατρική φροντίδα που παρείχαν στην σύζυγο μου καθ’όλη την διάρκεια της νοσηλείας της στην κλινική.
          Με την σκέψη μας πλέον καθαρή και χωρίς καμιά διάθεση υπερβολής, θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου και εγώ αλλά και η οικογένεια μου τους : Επιμελητές Λουκοπούλου Παρασκευή και Λεωνίδου Λυδία, τους ιατρούς: Στραβοδήμου Αριστέα, Χαλίμου Ιωάννα, Μαρινάκης Γεώργιος, Μουστογιάννη Βασιλική, Παπαποστόλου Απόστολος, Μαρκόπουλος Δημήτριος, και τον χειρούργο Αποστολόπουλο Αλέξανδρο. Δυστυχώς η σύζυγός μου Ανδρομάχη δεν τα κατάφερε… ξέρω όμως πως έγινε ότι ήταν δυνατόν να γίνει. Τους ευχαριστούμε όλους από τα βάθη της καρδιάς μας.
          Μετά απ' αυτή μας την δραματική εμπειρία, απευθύνουμε έκκληση προς τους αρμόδιους φορείς για τη διατήρηση και ενίσχυση της λειτουργίας του Νοσοκομείου."

Δεν υπάρχουν σχόλια: