Μόνο... ξύλο που δεν έπεσε ανάμεσα σε συγγενείς ασθενούς και γιατρό νοσοκομείου της Αχαΐας πριν από λίγες μέρες, όταν οι πρώτοι πήγαν να διαμαρτυρηθούν κατηγορώντας τον ότι παραλίγο να τους εξαπατήσει. Αφορμή; Το γεγονός ότι ο γιατρός επρόκειτο να χειρουργήσει τη γυναίκα ασθενή αλλά προηγουμένως κάλεσε τους συγγενείς για να τους πει ότι έπρεπε να αγοράσουν και να του... πάνε τα υλικά!
Το περιστατικό αφορούσε σε μία από τις πιο συνηθισμένες χειρουργικές επεμβάσεις, οι οποίες χαρακτηρίζονται ως επεμβάσεις ρουτίνας. Και να για να καταλάβετε, επρόκειτο για απλή επέμβαση καταρράκτη! Ο γιατρός κάλεσε τον σύζυγο της ασθενούς και του είπε να μην ανησυχεί. Του εξήγησε ωστόσο ότι υπάρχει πρόβλημα με την έλλειψη υλικών στα νοσηλευτικά ιδρύματα. Επικαλέστηκε την κρίση, τα προβλήματα και την έλλειψη κονδυλίων και όλα, τέλος πάντων, τα γνωστά που λέγονται και γράφονται για το χώρο της υγείας όλο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Και όταν έφθασε στο δια ταύτα, τόνισε στο σύζυγο ότι το νοσοκομείο δεν διέθετε το φακό που έπρεπε να τοποθετηθεί στο μάτι για να ξαναδεί η ασθενής και ότι αυτόν (τον φακό) καθώς και ορισμένα άλλα απαραίτητα υλικά έπρεπε να τα προμηθευτεί, η οικογένεια, από αλλού.
Ο ηλικιωμένος σύζυγος είπε το αυτονόητο: Πως δεν γνώριζε πού να απευθυνθεί. Και τότε ο γιατρός τον καθησύχασε λέγοντάς του ότι υπάρχουν... φίλοι του που πουλάνε τέτοια υλικά. Μάλιστα του έδωσε ένα κινητό τηλέφωνο και ένα ονοματεπώνυμο. Του είπε να τηλεφωνήσει και να κάνει την παραγγελία. Ο σύζυγος το έδωσε στα παιδιά του κι εκείνα παραξενεύτηκαν αφού γνώριζαν ότι η παραγγελία υλικών γίνεται από το ίδιο το νοσηλευτικό ίδρυμα και ότι το κόστος το επιβαρύνεται το ασφαλιστικό ταμείο. Μάλιστα από περιέργεια επικοινώνησαν με τον προμηθευτή - φίλο του γιατρού, για να διαπιστώσουν τελικά ότι το ίδιο υλικό το έδινε σε πολύ μεγαλύτερη τιμή από αυτήν με την οποία θα μπορούσαν να το βρουν στο εμπόριο (σε ένα απλό κατάστημα οπτικών).
Ο ηλικιωμένος σύζυγος είπε το αυτονόητο: Πως δεν γνώριζε πού να απευθυνθεί. Και τότε ο γιατρός τον καθησύχασε λέγοντάς του ότι υπάρχουν... φίλοι του που πουλάνε τέτοια υλικά. Μάλιστα του έδωσε ένα κινητό τηλέφωνο και ένα ονοματεπώνυμο. Του είπε να τηλεφωνήσει και να κάνει την παραγγελία. Ο σύζυγος το έδωσε στα παιδιά του κι εκείνα παραξενεύτηκαν αφού γνώριζαν ότι η παραγγελία υλικών γίνεται από το ίδιο το νοσηλευτικό ίδρυμα και ότι το κόστος το επιβαρύνεται το ασφαλιστικό ταμείο. Μάλιστα από περιέργεια επικοινώνησαν με τον προμηθευτή - φίλο του γιατρού, για να διαπιστώσουν τελικά ότι το ίδιο υλικό το έδινε σε πολύ μεγαλύτερη τιμή από αυτήν με την οποία θα μπορούσαν να το βρουν στο εμπόριο (σε ένα απλό κατάστημα οπτικών).
Σε άλλη περίπτωση, υπήρχε το υλικό!
Εκείνο που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει ήταν ένα τυχαίο γεγονός. Ότι οι συγγενείς της ασθενούς πληροφορήθηκαν πως για την ίδια ημέρα που ήταν προγραμματισμένη η εγχείρηση και στο ίδιο νοσοκομείο, φυσικά, θα γινόταν μία άλλη όμοια επέμβαση ενός φιλικού τους προσώπου. Και όταν ρώτησαν τους συγγενείς του σχετικά, εκείνοι απάντησαν ότι δεν τους είπε κανείς να αγοράσουν απ' έξω υλικά, αφού τα προμήθευε όλα το νοσοκομείο!
Εκείνο που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει ήταν ένα τυχαίο γεγονός. Ότι οι συγγενείς της ασθενούς πληροφορήθηκαν πως για την ίδια ημέρα που ήταν προγραμματισμένη η εγχείρηση και στο ίδιο νοσοκομείο, φυσικά, θα γινόταν μία άλλη όμοια επέμβαση ενός φιλικού τους προσώπου. Και όταν ρώτησαν τους συγγενείς του σχετικά, εκείνοι απάντησαν ότι δεν τους είπε κανείς να αγοράσουν απ' έξω υλικά, αφού τα προμήθευε όλα το νοσοκομείο!
Αναδημοσίευση από dete.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου