Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021

Εν αναμονή των μέτρων για τον κορονοϊό για να προσδιορίσουμε την καθιερωμένη πλέον γιορτή μας, την ΚΟΠΗ της ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΜΑΣ.

      Κάνουμε γνωστό σέ όλους τούς Συναδέλφους οτι οπως ολοι έτσι και εμείς βρισκόμαστε εν αναμονή των εξελίξεων, των μέτρων που θα ισχύσουν για τον κορονοϊό μέσα στον Γενάρη, αλλά και των καιρικών συνθηκών για να δούμε πως αλλά και πότε θα προσδιορίσουμε την ΚΟΠΗ της ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΜΑΣ.
       Μία σκέψη είναι να βρεθεί μία ηλιόλουστη ημέρα και να την κόψουμε υπαίθρια, στον περιβάλλοντα χώρο και μάλιστα  στόν χώρο  μπροστά από το Σωματείο.
  Κάθε σχετική ιδέα και πρόταση δεκτή.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: