Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: ΒΑΡΥ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ. ΚΑΙ 19ος ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ.

      Άλλος ένας υγειονομικός  θύμα της πανδημίας.   Ο 19ος στη σειρά. Μας έγινε γνωστό σήμερα  ότι τη μάχη για τη ζωή έχασε  την Πέμπτη 7.1.2021 συνάδελφός μας  διοικητικός υπάλληλος του ΕΚΑΒ  που υπηρετούσε στο Σταθμό   ΕΚΑΒ  Ξάνθης. Νοσηλευόταν το τελευταίο δεκαήμερο στην ΜΕΘ CONID19  του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.. Ήταν  μόλις 42 ετών. Έπασχε από υποκείμενα νοσήματα αλλά τι σημασία έχει. Από τα υποκείμενα δεν κινδύνευε η ζωή του. Από το κορωνοϊό κατέληξε. 
                 Εκφράζουμε τα θερμά  συλλυπητήρια στην οικογένεια του. 
    Είναι το 19ο θύμα του υγειονομικού πολέμου χωρίς  ακόμη να έχουμε την έμπρακτη αναγνώριση από την πολιτεία. Φωνάζουμε  προς πάσα κατεύθυνση  να χαρακτηριστούν οι απώλειες  των υγειονομικών  κατά την διάρκεια της πανδημίας εργατικά ατυχήματα.
Τίποτα ακόμη. 
  Oi οικογένειες είναι σε απόγνωση. Πολλές ζούσαν  μόνο από τον μισθό των εκλιπόντων Συναδέλφων. 14 Συνάδελφοι ακόμη βρίσκονται διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ.  
                                         Μιχ. Γιαννάκος Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: