Ο κος Κικιλιας είχε πει για τον Δεκέμβρη ότι θα έχουμε 700.000 εμβόλια και έχουμε κάτω από 100.000 επίσης έλεγε ότι θα γίνονται 2.000.000 εμβολιασμούς κάθε μηνα.
Ο πρωθυπουργός προχτές ειπε ότι θα εμβολιάζονται 8.000 πολίτες την ημέρα.
Καταγράφουμε:
8.000 εμβόλια την ημέρα Χ30 ημερες=240.000 δοσεις÷2 λογω της διπλής επαναληπτικης δοσης=120.000 ατομα τον μήνα
7.000.000 ÷120.000 πολίτες εμβολιασθεντων ανά μηνα=58 μήνες ο συνολικός χρόνος εμβολιασμού του πληθυσμού της χώρας.
Με αυτούς τους ρυθμούς εμβολιασμών σε 4 χρόνια και 8 μήνες θα έχουμε ολοκληρώσει τον εμβολιαστικό κύκλο της χώρας. (Α γύρο)
Αν χρειαστούν κι άλλοι γύροι;
Οσο για το κόστος που θα κληθούμε ως χώρα να καταβάλουμε στις φαρμακευτικές εταιρείες των εμβολίων το ερώτημα μένει αναπάντητο από ρήτρες εμπιστευτικοτητας....
Η διαφάνεια και η διαύγεια πάνε περίπατο.
Γι αυτό πανηγυρίζουν;;;
Κουρουβακαλης Δημήτρης Μέλος της ΕΕ της ΠΟΕΔΗΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου