Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021
Συνεχίστηκαν και χθές οι εμβολιασμοί. Οι επόμενοι Τρίτη και Τετάρτη.
Συνεχίστηκαν και χθές 9/1, για πέμπτη ημέρα οι εμβολιασμοί στο δυναμικό μας. Μιά πέμπτη εμβολιαστική ημέρα όπου προστέθηκαν 100 ακόμη νέοι εμβολιασμοί, που ανεβάζουν πλέον τούς εμβολιασμένους στο Νοσοκομείου μας στούς 400. (80 1η ημέρα, 80 δεύτερη, 40 τρίτη και από 100 4η και 5η ημέρα), βέβαια μέσα στούς 100 της 5ης ημέρας συμπεριλαμβάνονται και οι εμβολιασμοί 50-60 ατόμων από τα Κέντρα Υγείας Δήμου Ερυμάνθου και Πάτρας (Βορείου Τομέα και Άνω Πόλης).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου