Μεγάλη ανησυχία στο θεραπευτήριο χρονίων παθήσεων Ανατολικής Αττικής πρώην Γλυφάδας που εδρεύει στη Βούλα. Χθές βρέθηκαν 2 εργαζόμενοι θετικοί στο κορωνοϊό.
Με rapid test βρέθηκαν σήμερα άλλη μια εργαζόμενη θετική και δύο περιθαλπόμενοι. Μία ηληκιωμένη και ένας φιλοξενούμενος με αναπηρία.
Ακόμη δεν προσήλθε στη μονάδα ο ΕΟΔΥ για ιχνηλάτηση περιθαλπόμενων και εργαζομένων. Θα πρέπει άμμεσα να διενεργήσει τεστ σε όλους. Φωνάζουμε για δωρεάν τεστ αλλά ο ΕΟΠΥΥ έβαλε διατίμηση. Ποιός έχει 60 ευρώ να δίνει κάθε 7 ημέρες. Σχεδιάστηκε 65 κινητές ομάδες του ΕΟΔΥ από Δευτέρα να κάνουν εμβόλια στις προνοιακές μονάδες, να δούμε ποιος θα κάνει τεστ.
Μιχ. Γιαννάκος Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου