Δύο “όπλα” βγάζει από τη φαρέτρα του το υπουργείο Εργασίας με στόχο να
λύσει τον γρίφο των εκκρεμών συντάξεων. Υπηρεσιακά στελέχη του Ενιαίου
Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) επισημαίνουν στο enikonomia.gr ότι το
σχέδιο που υλοποιεί η διοίκηση του υπερταμείου έχει δύο σκέλη. Το πρώτο
αφορά την ψηφιακή ολοκλήρωση των υπηρεσιών του ταμείου, ώστε οι
ασφαλισμένοι να γλιτώνουν από τις βασανιστικές ουρές και να
εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως από τις υπηρεσίες των ταμείων.
Προς αυτή
την κατεύθυνση προωθείται η υλοποίηση τόσο του My EFKA Live, μέσω του
οποίου οι ασφαλισμένοι θα πραγματοποιούν τηλεδιάσκεψη με εξειδικευμένο
προσωπικό του υπερταμείου και θα εξυπηρετούνται γρήγορα και με ασφάλεια.
Παράλληλα, δημιουργείται ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, ώστε όσοι
επιθυμούν να πληροφορούνται για δικαιολογητικά, αλλά και να
εξυπηρετούνται άμεσα δια τηλεφώνου. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα είναι
δωρεάν για τους ασφαλισμένους, θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και θα
στελεχωθεί τόσο από εκπαιδευμένους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ όσο και από
προσωπικό του ιδιωτικού τομέα με εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών.
Την
ίδια στιγμή, οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ ενισχύονται με υλικοτεχνικές
υποδομές ώστε να μπορέσουν να σηκώσουν το βάρος της μετάβασης του
υπερταμείου στην ψηφιακή εποχή, ενώ ενισχύονται με νέο προσωπικό που
έχει εμπειρία σε θέματα ασφάλισης.
Ο δεύτερος πυλώνας του σχεδίου
αφορά στο αποτελεσματικό συντονισμό των επιμέρους πολιτικών και δράσεων
όλων των ταμείων του ΕΦΚΑ, αλλά και στη βελτίωση και την απλούστευση των
διοικητικών διαδικασιών με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών του
ταμείου προς τους ασφαλισμένους.
Με στόχο την ταχύτερη απονομή των
συντάξεων, αλλά και την άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων ο ΕΦΚΑ
δημιουργεί ένα ενιαίο επιχειρησιακό κέντρο που θα διεκπεραιώνει τις πιο
δύσκολες ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές υποθέσεις. Η ομάδα κρούσης του
υπερταμείου ασφάλισης, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα φιλοξενηθεί
στο «πράσινο κτίριο» του ΕΦΚΑ στην Κηφισίας, θα λειτουργούν σαν
συντονιστικό κέντρο. Θα συγκεντρώνουν όλα τα απαραίτητα
στοιχεία-δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των δύσκολων
υποθέσεων και θα προχωρούν στην άμεση επίλυση του προβλήματος. Όλα αυτά
θα γίνονται υπό την καθοδήγηση του project manager του ΕΦΚΑ, του κ.
Μιχάλη Κεφαλογιάννη, ο οποίος έχει επωμιστεί το βάρος για την επιτάχυνση
των διαδικασιών απονομής συντάξεων.
Οι εκκρεμείς αυτές υποθέσεις, οι
οποίες βρίσκονται σε αναμονή για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα
εξυπηρετούνται με fast track διαδικασίες ώστε να μπαίνει τέλος στην
ταλαιπωρία των πολιτών. Σύμφωνα με πληροφορίες η task force του ΕΦΚΑ που
θα φιλοξενηθεί στο «πράσινο κτίριο» της Κηφισίας θα κληθεί να
διαχειριστεί και τον μεγάλο όγκο των εν αναμονή συντάξεων των πρώην
ταμείων ΙΚΑ και ΟΑΕΕ, καθώς και τις νέες αιτήσεις διαδοχικής ασφάλισης
των δύο ταμείων, οι οποίες αποτελούν σημαντικό μέρος των αιτήσεων στην
πρωτεύουσα.
Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021
Πώς θα μειωθεί το στοκ των εκκρεμών συντάξεων – Τα δύο “όπλα” του ΕΦΚΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου