Τρίτη 24 Αυγούστου 2021

Διευκρινήσεις ως προς την ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ στην ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ.

                             Πως συμμετέχω στην απεργία αποχή

        Η συμμετοχή μου στην απεργία αποχή από την κατάθεση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης γίνεται με την άρνηση μου να επιδείξω ή να καταθέσω τα παραπάνω έγγραφα όταν μου τα ζητήσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες και δεν έχω καμία υποχρέωση να κοινοποιήσω ατομικά στοιχεία υγείας μου σε οποιονδήποτε. Η απεργία αποχή αφορά το σύνολο των εργαζομένων άσχετα με την επιλογή τους σε σχέση με τον εμβολιασμό και τη σχέση εργασίας που έχουν με το φορέα.
     Οι προϊστάμενοι τμήματος μπορούν να συμμετέχουν στην απεργία αποχή με δύο τρόπους. Πρώτον με αποχή από την επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού τους ή νόσησης και δεύτερον με αποχή από την συλλογή στοιχείων των εργαζομένων σε ότι έχει να κάνει με τα παραπάνω έγγραφα.
       Ως Σωματείο, πέρα από τις σχετικές επιστολές πρός την Διοίκηση, για την κάλυψη τους ως πρός την συμμετοχή τους στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ, γιά όποιον του ασκείται πίεση, έχουμε  συντάξει μία δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή, η οποία υπάρχει στο τέλος του παρόντος κειμένου. Την δήλωση αυτή την συμπληρώνει όποιος Συνάδελφος θέλει  και την καταθέτει στο Σωματείο μας, το οποίο στην συνέχεια, εάν και εφόσον χρειαστεί, την καταθέτει στο γραφείο προσωπικού και την Διοίκηση.
                                       ...................................................

ΠΡΟΣ:   Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων Γ.Ν ΠΑΤΡΩΝ ¨Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ¨

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ 

       Ο/Η  κάτωθι  υπογεγραμμένος/η                                                                του                                        , που υπηρετώ στο ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ¨Ο ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑΣ¨ δηλώνω, ότι συμμετέχω στην Απεργία –Αποχή, που έχει προκηρύξει η  ΠΟΕΔΗΝ και έχει γνωστοποιήσει στους αρμόδιους φορείς με εξώδικό της, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια, που συνδέεται με την υποχρέωση επίδειξης ή κατάθεσης πιστοποιητικού εμβολιασμού ή βεβαίωσης νόσησης και ως εκ τούτου δεν δύναμαι να υποβάλλω ή να επιδείξω κανένα από τα παραπάνω έγγραφα.
       Δεν παρέχω σε κανέναν υπάλληλο ή υπηρεσία να έχει πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία υγείας μου χωρίς την έγγραφη συγκατάθεσή μου, επιφυλασσόμενος κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.  
     Σημειώνεται, ότι η συμμετοχή μου στην ως άνω νομίμως προκηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί νόμιμο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα μου και συνεπεία αυτού δεν μπορεί να επιφέρει εις βάρος μου καμία έμμεση ή άμεση μορφή διοικητικής ή άλλης συνέπειας.  
                          Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μου.

                                                                                                 ΠΑΤΡΑ         /        /2021

                                                                             Ο υπάλληλος        

Δεν υπάρχουν σχόλια: