Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Συγκλονίζει η καταγγελία ασθενή: Με έδιωξαν με αιμορραγία από νοσοκομείο γιατί δεν είχα να δώσω φακελάκι

      Γιατρός δημόσιου νοσοκομείου συνελήφθη με το φακελάκι στα χέρια έπειτα από καταγγελία που έκανε ασθενής.
      «Λίγα λεφτά όχι πολλά εάν δεν έχεις, πεθαίνεις. Γιατί εγώ ότι μου ζήτησε του έδωσα αλλά αυτός κοίταζε να μου πάρει ακόμα και τα επιδόματα πρόνοιας, που ήταν εκτός συμφωνίας», δήλωσε ο ασθενής, μιλώντας στο STAR.
     Με δάκρυα στα μάτια αλλά και την οργή να ξεχειλίζει καταγγέλλει ότι για να κάνει δύο χειρουργικές επεμβάσεις στο στομάχι σε δημόσιο νοσοκομείο της Αττικής, καθηγητής χειρουργικής του ζητούσε κάθε φορά "φακελάκι".
     «Του είχα δώσει την πρώτη φορά 1.650 ευρώ στο πρώτο χειρουργείο και άλλα 1.000 ευρώ στο δεύτερο. Και τις δύο φορές του τα έδωσα μέσα στο νοσοκομείο, πριν χειρουργηθώ. Με χαιρετούσε και μου έπαιρνε τα χρήματα», ανέφερε.
      Την περασμένη Δευτέρα, ο 40χρονος αιμορραγούσε και χρειάστηκε να μπει ξανά στο ίδιο νοσοκομείο. Αυτή τη φορά, επειδή δεν είχε άλλα χρήματα για φακελάκι στο συγκεκριμένο γιατρό, όπως καταγγέλλει, ο γιατρός όχι μόνο δεν τον εξέτασε, αλλά τον πέταξε και έξω από το νοσοκομείο.
     «Περίμενε τα 600 ευρώ και επειδή δεν είχα να του τα δώσω μου φέρθηκε σαν να ήμουν ζώο. Και γυρνάει και λέει στην ειδικευόμενη του "ο κ. Μαύρος να φύγει, να πάει σπίτι του και άμα ξαναχάσει αίμα να πάρει εμένα τηλέφωνο. Ένιωσα σαν σκουπίδι, σαν να μην έχω αξία, ένα τίποτα» σημείωσε.
      Αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της αγανάκτησης και τον κατήγγειλε.
      «Του έδωσα 600 ευρώ, που ήταν προσημειωμένα των 50 ευρώ, τα έβαλε στην αριστερή του τσέπη και μου λέει "πάμε κάτω τώρα σε κάτι δικούς μου να κάνουμε κάποιες εξετάσεις και μόλις βγήκα έξω από το γραφείο του, τον συνέλαβαν από το Εσωτερικών Υποθέσεων με τα λεφτά στην τσέπη”», πρόσθεσε ο 40χρονος
Αναδημοσίευση από Dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: