Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Απόπειρα αυτοκτονίας από Εργαζόμενη στο Νοσοκομείο μας.


  Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει εργαζόμενη μέσα στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας. Οι λόγοι που την οδήγησαν στο απονενοημέμο διάβημα είναι η απαράδεκτη και προσβλητική συμπεριφορά από συνάδελφο της όπως η ίδια καταγγέλλει στο achaianews.gr.
        Η εργαζόμενη - νοσηλεύτρια αναφέρει πώς για αρκετό χρονικό διάστημα η συνάδελφος της, της συμπεριφέρεται με άσχημο τρόπο , την βρίζει , της δημιουργεί πρόβλημα σε διαδικαστικά ζητήματα κατά την διάρκεια της εργασίας της , της μιλά ειρωνικά και την μειώνει με την στάση της. Η ίδια κατήγγειλε το γεγονός και στην Διοίκηση του Νοσοκομείου, δύο φορές , και τονίζει πώς δεν υπήρξε κανένα αποτέλεσμα.
"Ντρεπόμουν να πάω στη δουλειά μου" 
        Η κατάληξη, την περασμένη Παρασκευή όταν πήγε στο Νοσοκομείο όπως κάθε μέρα , νιώθοντας όμως ντροπή αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή της πίνοντας χάπια. 
     "Η λογική μου κυριάρχησε και ειδοποίησα συναδέλφους μου να με βοηθήσουν. Τρόμαξα. Σκέφτηκα τα αποτελέσματα  που θα είχε αυτή η ενέργεια για την οικογένεια μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα."
        Στο σημείο που βρισκόταν έφτασαν άμεσα συνάδελφοι της και την μετέφεραν για τις απαραίτητες εξετάσεις, της έκαναν πλύση στομάχου και νοσηλεύτηκε μέχρι και σήμερα στην Παθολογική Κλινική όπου της δόθηκε εξιτήριο. Η εργαζόμενη έχει προχωρήσει και σε επίσημη καταγγελία στο Σωματείο Εργαζομένων ο Ιπποκράτης.
"Έχω χάσει την αξιοπρέπεια μου, δεν με υπολογίζουν, ζητώ κάτι να γίνει" αναφέρει απογοητευμένη απο την στάση της Διοίκησης στην οποία απευθύνθηκε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Τα στοιχεία της εργαζόμενης είναι στην διάθεση του achaianews.gr 
Αναδημοσίευση από το AchaiaNews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: