Εικόνα διάλυσης παρουσιάζει το Οδοντιατρικό Τμήμα του Κέντρου Υγείας Βορείου Τομέα της Πάτρας, (Αγίου Αλεξίου), καθώς όπως καταγγέλλουν ασθενείς στον «Νεολόγο» των Πατρών, ούτε να κλείσουν ραντεβού μπορούν, αλλά και όταν το κατορθώσουν δεν έχουν την αντιμετώπιση που θα τους άρμοζε. Σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα έχει πάρει διαστάσεις καθώς η έντονη δυσφορία των ασθενών έφτασε μέχρι τον διευθυντή της μονάδας, αλλά και το γραφείο του Διοικητή της Υγειονομικής Περιφέρειας Γιάννη Καρβέλη, ο οποίος έχει και την τελική ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία των δημόσιων δομών Υγείας στην περιοχή.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν στον «Νεολόγο» των Πατρών καλά πληροφορημένες πηγές, σε βάρος δυο οδοντιάτρων έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητή Εξέταση από την Υγειονομική Περιφέρεια, ενώ προηγήθηκαν έγγραφες συστάσεις από τον επιστημονικά υπεύθυνο του Κέντρου Υγείας Χαράλαμπο Μπακόπουλο.
Οι καταγγελίες
Σε γνώση του «Νεολόγου» των Πατρών έχουν περιέλθει δυο καταγγελίες από συμπολίτες, τα στοιχεία των οποίων είναι στη διάθεση της εφημερίδας, μετά από την επίσκεψή τους στη δομή. Στην πρώτη περίπτωση ασθενής κατέφθασε στην πόρτα της οδοντιάτρου, αφού προηγουμένως είχε κλείσει ραντεβού, όπου του ζητήθηκε να βγάλει πανοραμική ακτινογραφία, ώστε να εκτιμηθεί η κατάσταση του δοντιού που τον πονούσε. Ο ασθενής την ίδια ώρα απευθύνθηκε στο τμήμα του Κέντρου Υγείας που λειτουργεί το μηχάνημα των πανοραμικών ακτινογραφιών, αλλά του απάντησαν ότι είχε χαλάσει. Έτσι ο άνθρωπος πήγε σε ιδιώτη, πληρώνοντας από την τσέπη του 25 ευρώ και με την πανοραμική στα χέρια επέστρεψε μετά από λίγη ώρα στην οδοντίατρο. Ωστόσο, όπως καταγγέλλει δεν τον δέχθηκε και του ζήτησε να κλείσει εκ νέου ραντεβού!
«Αναγκάστηκα να πάω σε ιδιώτη και να πληρώσω από την τσέπη μου, διότι δεν έβρισκα ραντεβού», αναφέρει ο συγκεκριμένος.
Και εάν ο πρώτος ασθενής ήταν τυχερός και βρήκε να κλείσει ραντεβού, στην περίπτωση του δεύτερου καταγγέλλοντος τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα, καθώς αυτός ούτε ραντεβού κατάφερε να κλείσει. Όπως λέει προσπάθησε, τόσο ηλεκτρονικά, όσο και τηλεφωνικά, αλλά στο σύστημα δεν υπήρχαν ραντεβού. Έτσι αναγκάστηκε να πάει από το Κέντρο Υγείας, όπου και εκεί έλαβε την ίδια απάντηση από τους εργαζόμενους. Ωστόσο, όπως αναφέρει την ίδια ώρα δίπλα του άλλοι ασθενείς έκλειναν ραντεβού για άλλους γιατρούς. Ο συγκεκριμένος μάλιστα, κατήγγειλε το γεγονός εγγράφως στην Υγειονομική Περιφέρεια και αναμένει να κινηθούν διαδικασίες, μετά από την μεταχείριση που είχε.
Πάντως, όπως έγινε γνωστό στον «Νεολόγο» των Πατρών το μηχάνημα των πανοραμικών ακτινογραφιών, πράγματι για μια περίοδο δεν λειτούργησε λόγω βλάβης η οποία αποκαταστάθηκε και πλέον λειτουργεί κανονικά και εξυπηρετεί τους ασθενείς.
Καθυστερούν τα ραντεβού
Ο χρόνος αναμονής για ραντεβού είναι γνωστό πως είναι μεγάλος, σε όλες τις δημόσιες δομές Υγείας της περιοχής, πόσο μάλλον στο Κέντρο Υγείας του Βορείου Τομέα καθώς έχουν τριπλασιαστεί οι εξυπηρετούμενοι ασθενείς. Τα ραντεβού για τους γιατρούς «ανοίγουν» στην αρχή κάθε μήνα και αφορούν το διάστημα των επόμενων δύο μηνών, οπότε οι ασθενείς θα πρέπει να σπεύσουν την πρώτη ημέρα κάθε μήνα για να κλείσουν είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά, είτε δια ζώσης τα ραντεβού τους.
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Νεολόγος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου